بسیاری از فروشندگان دوربین مداربسته به دنبال اخذ نمایندگی هایک ویژن می باشند. جهت گرفتن نمایندگی هایک ویژن و حفظ منافع خود و شرکت لازم است تعهداتی در زمینه فروش و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن صورت بگیرد. لذا به منظور آگاهی از شرایط نمایندگی هایک ویژن اطلاعات مندرج شده را با دقت مطالعه نمایید.

 
 
 
 

چرا نمایندگی دوربین مداربسته هایک ویژن را بگیرم؟

سیستم نظارتی دوربین مداربسته بخصوص در سالهای اخیر بسیار پرطرفدار شده. به طوری که تقریبا بیش 90 درصد ساختمان های مسکونی، ادارات، مدرسه ها، بیمارستان ها، کسب و کارهای کوچک و بزرگ به منظور امنیت و کنترل اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند.

اما چرا نمایندگی دوربین هایک ویژن را انتخاب کنیم؟ در جواب این سوال باید گفت که دوربین هایک ویژن از نظر متخصصین حوزه سیستم های مداربسته از نظر کیفیت یکی از بهترین دوربین مداربسته در جهان است. دوربین های هایک ویژن در ایران نیز به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب و گارانتی معتبر بسیار پرطرفدار است.

هایک ویژن هر ساله بخش قابل توجه ای از سود سالانه خود را صرف تحقیق و گسترش فناوری دوربین مداربسته می کند. همین عامل باعث ماندگاری و تداوم برند هایک ویژن در عرصه رقابت شده است.

 

چطور از شما نمایندگی هایک ویژن بگیرم؟

اگر داوطلب اخذ نمایندگی هایک ویژن در شهر خود هستید لازم است به شرایط زیر متعهد باشید:

  1. فرد یا فروشگاه با اصالت از همان شهر مورد نظر باشد.
  2. دارای حداقل 3 سال سابقه کار مفید در زمینه دوربین مداربسته.
  3. از نظر خوشنامی و اعتبار کسب و کار در میان مردم آن شهر مورد قبول باشد.
  4. دارای محل ثابت کسب اعم از تجارتی یا اداری (در صورت استیجاری بودن ارائه قرارداد الزامی می باشد).
  5. مشخص نمودن حداقل حجم خرید در هر دوره
  6. عدم تخطی از قیمت گذاری های مصوب شرکت هایک ویژن و بی نظمی در بازار فروش دوربین

فرد یا مجموعه می تواند با دارا بود شرایط لازم و با پر کردن فرم درخواست که در پایین همین صفحه

آمده است نسبت به اخذ نمایندگی یا پخش محصولات هایک ویژن اقدام نماید.

 

تفاوت نمایندگی با فروشنده عادی در چیست؟

 
 

به طور کلی نماینده دوربین مداربسته البته در برابر تعهداتی که نسبت به شرکت پخش کننده دارد؛ می تواند از منافع بیشتری در فروش بهره ببرد. از سوی دیگر شرکت پخش کننده نیز متعهد خواهد شد یک حاشیه امن ایجاد کند تا رقابت را برای نمایندگی های هایک ویژن در برابر سایر برندهای دوربین مداربست راحت تر کند. در ادامه بیشتر راجع به تعهدات نماینده و پخش کننده صحبت می کنیم.
از این رو اگر مجموعه شما به صورت پیوسته و حرفه ای در این زمینه سیستم نظارتی فعالیت دارد. گرفتن نمایندگی دوربین مداربسته نه تنها توجیه پذیر است بلکه منافع قابل قبولی را برای شما فراهم می کند. چون مستقیما از پخش کننده، با قیمت همکار و پشتیبانی که هایک ویژن برایتان ترتیب داده دوربین را تهیه می کنید.
اما چنانچه به صورت موقت و دوره ای وارد این زمینه شده اید و هیچ هدف و برنامه خاصی در نظر ندارید گرفتن نمایندگی هایک ویژن غیرممکن می باشد.

 

 

تعهدات نماینده هایک ویژن چیست؟

 
 

تعهدات نمایندگی هایک ویژن در هر شهری با توجه به نوع قرارداد متفاوت است. البته این  قراردادها طوری  تنظیم خواهد شد که تعادل بین پخش کننده و نماینده برقرار باشد. از جمله مهمترین و رایج ترین شرایط اخذ نمایندگی هایک ویژن این است که:

  • اگر نماینده نتواند حداقل سقف فروشی را که متعهد شده را طبق قرارداد انجام دهد. نمایندگی او باز پس گرفته خواهد شد و قرارداد لغو می گردد.
  • نمایندگان هایک ویژن متعهد خواهند شد که تنها در محدوده جغرافیایی خود فروش انجام دهند.

اگر مشتری یا خریداری خارج از حوزه فعالیت این نماینده به او مراجعه کرد مطابق قرارداد و شرایط شرکت پخش کننده عمل کند.

 

 

تعهدات پخش کننده چیست؟

 
 

تعهدات پخش کننده هایک ویژن نیز می تواند با توجه قرار داد متفاوت باشند. اما مهمترین و رایجترین تعهدات پخش کننده در قبال نماینده عبارتند از:

  • پخش کننده متعهد خواهد شد در محدوه جغرافیای آن نماینده محصولات هایک ویژن را به هیچ مشتری دیگری نفروشد.
  • تعمیرات و خدمات پس از فروش برای کلیه تجهیزات هایک ویژن بر عهده پخش کننده خواهد بود.
  • همچنین پخش کننده برای نمایندگان خود با توجه به میزان کارکرد آنها در ماه اعتبار مالی تعیین می کند. به این صورت نمایندگان می توانند به صورت مدت دار محصولات هایک ویژن را دریافت کنند.